am I so bussyyy..?

11 APRIL 2011

Jadual harian hidup aku,telah di penuhi dengan bermacam-macam jenis aktiviti.Sehingga ke hujung bulan ini... Setiap hari memang telah penuh dengan bermacam jenis rupa "kehidupan". Aku sudah tiada masa untuk duduk lama, mengadap kertas.Kadang-kadang, semua ini buat aku terfikir.Adakah telah berada diatas jalan yg betul ??. Adakah ini pilihan kehidupan,yg benar-benar tepat untuk aku ?? Hurmmm...semuanya terlalu menakutkan untuk difikirkan.



Tapi,jika masa itu benar-benar mengizinkan.Aku benar-benar mahu kusyuk dalam mendalami ilmu KALAMNYA.Kerana itu,jika ada waktu yang terluang.Walau 5-10 minit sekalipun.Aku pasti akan mahu duduk mengamatinya sebentar.... sebentar.Dengan petunjuk yg diberikan oleh sahabat ku yg kukira sebagai pencucuk sanggul rupenya.... .Owh...ini memang,detik yg terlalu hebat untuk dilupakan. Aku tengelam tanpa timbul di dalam fantasi sendiri. Inilah factor-factor, kenapa aku suka bersamanya without prejudice tak pernah jemu  menenangkan hatiku... kadang kala rasa kesal timbul bila diri sendiri refuse utk meneruskan pengajian di sekolah agama dulu...ya..bersamaNYA...Ianya mendamaikan.Benar-benar satu kerja yang memberi terapi kepada minda.

Sekarang,banyak pula tawaran kerja  assignment yang datang berlambak-lambak dari lecturer...[Sama ada yg dibayar atau tidak].[ Ya, kerna masa itu...kadangkala terlalu cemburu,untuk melihat aku duduk termenung].Maaf, utk masa dan si dia..bukan aku tak mahu terima.Cuma aku tak mahu terlalu tamak dalam mencari  ilmu..kerna aku bukanlah dari keluargan yang berada....Aku masih setia ,dalam mementingkan kualiti dari kuantiti. Terima kasih kepada semua, yang menghargai diriku yang banyak kekurangan... Mungkin di lain waktu,jika ada kesempatan itu.
Terjemahan yg dibeli awal semester...masih di "BAB-BAB" yg terawal...

Leave a Reply

Tinggalkan saya sesuatu...

Alhamdulilah